Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

https://secure.avaaz.org/el/petition/Prothypoyrgo_tis_Elladas_Alexi_Tsipra_Diakopi_diapragmateyseon_kai_epistrofi_stin_Ellada/?cHRXAjb



Ατάκες από το έργο "ΡΙΝΟΚΕΡΟΣ" του Ε. ΙΟΝΕΣΚΟ Συμβολικό και βαθιά πολιτικό! Υπάρχουν πράγματα που περνάνε από το μυαλό ακόμα και των άμυαλων! Ποτέ μου δεν δήλωσα εγώ πως δεν είναι επικίνδυνο να αφήνουν να τρεχοβολάει ελεύθερος ένας ρινόκερος μες τη μέση της πόλης. Είπα απλώς πως δεν αναλογίστηκα τον κίνδυνο. Δεν αναρωτήθηκα. Η ζωή είναι πολύ ανώμαλο πράγμα. Οι νεκροί είναι περισσότεροι από τους ζωντανούς και ο αριθμός τους συνεχώς αυξάνεται. Οι ζωντανοί σπανίζουν. Η ζωή είναι ένας διαρκής αγώνας. Το να μην αγωνίζεσαι είναι κατάντια! Τον λίγο χρόνο που έχεις χρησιμοποίησέ τον προς όφελός σου. Μην αφήνεσαι να παραδέρνεις όπου φυσάει ο άνεμος. Πήγαινε σ' ένα μουσείο, διάβασε ένα λογοτεχνικό περιοδικό, πήγαινε να παρακολουθήσεις μια διάλεξη. Αυτά θα σε βγάλουν από τα άγχη σου, θα σμιλέψουνε το πνεύμα σου. Σε τέσσερις εβδομάδες θα έχεις γίνει ένας καλλιεργημένος άνθρωπος! Δεν τους πιστεύω τους δημοσιογράφους. Είναι ψεύτες όλοι τους. Εγώ μόνο σ' ένα πράγμα πιστεύω: Σ' ο,τι βλέπω με τα ίδια μου τα μάτια. Να σου πω την αλήθεια δεν τους μισώ τους ανθρώπους, μου είναι απλώς αδιάφοροι ή το πολύ να με αηδιάσουν. Αρκεί μόνο να μην μπουν εμπόδιο στο πέρασμα μου. Τότε τους ποδοπατώ. Γιατί να μην γίνω ρινόκερος; Άλλωστε μου αρέσουν οι αλλαγές. Πάντως εγώ ακόμα κι αν με κατηγορούσαν ότι δεν έχω αθλητικό πνεύμα ότι είμαι ένας μικροαστός περιχαρακωμένος στα ασφυκτικό περιβάλλον του, θα παρέμενα σταθερός στις απόψεις μου. Το αλκοόλ κάνει καλό τις επιδημίες. Αντισώματα. Για παράδειγμα σκοτώνει τα μικρόβια της γρίππης. Σας επαναλαμβάνω πίνω για λόγους προληπτικούς απλώς και το ελέγχω απολύτως. Όταν θα τελειώσει η επιδημία δεν θα ξαναπιώ. Το είχα ήδη πάρει απόφαση πριν τα συμβάντα. Σας το ξαναλέω είναι προληπτικό μέτρο. Νιώθω ευθύνη για όλο αυτό που συμβαίνει. Εμπλέκομαι. Δεν μπορώ να μείνω αμέτοχος. Κατά τη γνώμη μου είναι παντελώς παράλογο να γινόμαστε άνω-κάτω επειδή ορισμένα άτομα αποφάσισαν να αλλάξουν δέρμα επειδή δεν αισθάνονταν καλά στο πετσί τους. Αφορά μόνο τους ίδιους και είναι δικαίωμά τους. Συνηθίζει ο κόσμος ξέρετε. Πλέον κανείς δεν εκπλήσσεται από τα στρατεύματα των ρινόκερων που διασχίζουν καλπάζοντας τους δρόμους. Οι άνθρωποι παραμερίζουν, τους αφήνουν να περάσουν και μετά συνεχίζουν τον περίπατό τους και συνεχίζουν τις δουλειές τους σα να μην συμβαίνει τίποτε. Καμιά φορά κάνουμε κακό άθελά μας. Ή το αφήνουμε να εξαπλωθεί χωρίς αντίδραση. Δεν πρέπει να έχουμε τύψεις. Το αίσθημα της τύψης είναι επικίνδυνο. Ας ζήσουμε την ζωούλα μας εμείς ωραία και καλά. Ας είμαστε ευτυχισμένοι. Είναι καθήκον μας να είμαστε ευτυχισμένοι. Αυτοί εκεί έξω, είναι ο κόσμος. Αυτοί είναι χαρούμενοι! Το νιώθουν στο πετσί τους! Όχι σαν εμάς! Δε μου φαίνονται τρελοί εμένα! Είναι όντα της φύσης. Δεν αναζητούν λόγο για να υπάρξουν, τον έχουν. Υπάρχουν. Και να 'μαι τώρα... ολομόναχος. Εγώ δεν θα γίνω ποτέ δικός σας. Δεν θα σας ακολουθήσω, δεν σας καταλαβαίνω! Θα μείνω αυτός που είμαι! Είμαι άνθρωπος . Ένα ανθρώπινο πλάσμα. Αλίμονο σ' αυτόν που προσπαθεί να διατηρήσει την αυθεντικότητά του. Ας είναι. Θα υπερασπιστώ την ύπαρξή μου κόντρα σε ολόκληρο τον κόσμο! Είμαι ο τελευταίος άνθρωπος και θα μείνω έτσι ως το τέλος! Δεν παραδίνομαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: