Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Τριαντάφυλλο .. Τ΄Αυγούστου .. {Γιούλη Τσουρεκά}



Τριαντάφυλλο .. Τ΄Αυγούστου .. {Γιούλη Τσουρεκά}

Πέταλα από Ροζ τριαντάφυλλα βιβλιοδείκτες,
στόλισα στις σελίδες των κιτρινισμένων σελίδων
των παλιών βιβλίων μου, ξερά και μαραμένα.

Όλο το καλοκαίρι αγνάντευα τη Θάλασσα
κάτω από μία Ροζ κατάφορτη, ολάνθιστη Τριανταφυλλιά.

Αγκαλιά με πιστό φίλο μου ένα βιβλίο απ΄τα παλιά.

Δέντρα ο κήπος της ψυχής μου, σπάνια κι ευαίσθητα.

Γεμάτα πολύχρωμα άνθη της Άνοιξης,
κατόπιν φορτωμένα καρπούς χυμώδεις προς βρώση.

Χειμώνας έρχεται, χιόνι κατάλευκο.

Πέτρα κι Ειρωνεία τα λόγια σου καρφιά
στη ματωμένη ψυχή μου.

Πίστεψα η αδαής στην ακριβή φιλία σου,
μα δεν το ξανακάνω.

Μάλαμα ένιωθα που είχα κερδισμένο,
ακριβή φιλία κοριτσιού που Μέσα Της
γεννήθηκε να΄χει λογχευμένο σπαθί,
έτοιμο να σχίσει στα δύο την καρδιά μου.

Αν έχεις νύχτα Μέσα σου, το Δώρο αυτό
σου έχω, μία Θάλασσα, μία Ζωγραφιά,
Μυριάδες Τριαντάφυλλα Τ΄Αυγούστου
Ροζουλιά, σαν πέφτουνε στη Θάλασσα
μοιάζουνε Ζωγραφιά.
Έχασα και τα βότσαλα που είχα φέρει
Δώρο, μα όμως τ΄αρνήθηκα κι αυτά,
στη ζάλη μου ένα απόγευμα,
με ζέστη και νοτιά,
πάνω που ήμουν έτοιμη να δώσω
μία βουτιά, απ΄τα πικρά τα λόγια σου,
που μοιάζανε σπαθιά.

Ευθύς με παρηγόρησε το Άπειρο Γαλάζιο,
Το Ροζ των μοσχομυριστών μου Ρόδων,
τ΄ αφημένο βιβλίο μου στο φερ - φορζέ
της κατάφυτης βεράντας, με τα ξερά του
ροδοπέταλα που το΄χα στολισμένο... {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: